Mobirise Web Page Builder

Sport elektroniczny jako platforma komunikacji i element funkcjonowania w społeczeństwie informacyjnym?

    E-sport to już nie tylko hobby - to dynamicznie rozwijająca się branża, która tworzy nowe miejsca pracy i stanowi platformę komunikacji młodych ludzi. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom młodzieży oraz nauczycieli opracowujemy nasz autorski program nauczania traktujący sport elekektroniczny jako element funkcjonowania w społeczeństwie informacyjnym.

    Chcemy przy okazji treningu esportowego rozwijać wśród uczniów umiejętność pracy w zespole, myślenia analitycznego, radzenia sobie ze stresem czy podejmowania decyzji.

    Są to wartości, które przydadzą się nie tylko w poszczególnych dyscyplinach sportów elektronicznych, ale przede wszystkim - w codziennym, dorosłym życiu.

Dlaczego #klasaesportowa?

Uczniu!

    Jako niezależna organizacja i wolna od wpływów zewnętrznych wspieramy wszystkie środowiska, nie dzieląc graczy na lepszych lub gorszych. Profesjonaliści już dziś mogą liczyć na wsparcie potężnych organizacji czy sponsorów, co często pozostaje poza zasięgiem graczy rekreacyjnych tudzież półamatorów.

    Siłą e-sportu jest jego dostępność i społeczność, jaka wokół niego powstała. Dlatego z nie mniejszą uwagą i zaangażowaniem spoglądamy na tych, którzy zawodowcami jeszcze nie są lub przez edukację około-esportową mogą rozwinąć się w dziedzinach takich jak nowoczesne technologie, dziennikarstwo, grafika komputerowa czy programowanie. Edukacja na zajęciach w szkole to nie wszystko. Rozwój umiejętności zawodnika będzie prowadzony także on-line, przez wykwalifikowanych instruktorów.

    Sport elektroniczny poszerza horyzonty i otwiera przed młodymi ludźmi nowe perspektywy. Wymaga jednak właściwego podejścia i zauważenia tych, którzy doskonale rokują lecz ich bezpośrednie otoczenie owego potencjału nie dostrzega.

Rodzicu!

    Odpowiednio prowadzona edukacja e-sportowa zainteresuje młodzież nie tylko samą grą, lecz także aspektami pokrewnymi, takimi jak programowanie, umiejętna autoprezentacja czy dziennikarstwo.

    Jest to szansa na przekształcenie hobby w przyszłą profesję i pracę w branży, w której brakuje wykwalifikowanych specjalistów w praktycznie każdej dziedzinie.

    Odpowiednia profilaktyka i wychowanie esportowe pozwoli na efektywniejsze zarządzanie czasem, w szczególności podczas pracy przy komputerze.

Nauczycielu!

    Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych jako jedyna oficjalna organizacja pozarządowa rozwija autorski program nauczania pt. „Sport elektroniczny jako platforma komunikacji i element rozwoju w społeczeństwie informacyjnym”, który jest przeznaczony dla klas e-sportowych. Program realizowany jest we współpracy z Uniwersytetem Śląskim oraz strategicznymi partnerami eSA.

    Nauka przez pasję jest najefektywniejszą formą rozwoju młodego człowieka. Przez właściwie przemyślaną i ukierunkowaną edukację jesteśmy w stanie rozwinąć umiejętności nie tylko związane stricte z grami, ale też przydatne w codziennym życiu, takie jak komunikacja, podejmowanie decyzji i radzenie sobie ze stresem.

    Sport elektroniczny traktowany jako element rozwoju młodego człowieka jest pretekstem do propagowania tej innowacji także w szkołach. Rosnąca popularność tego zjawiska wśród młodzieży sprawi, że ofertą placówki zainteresuje się zupełnie nowa grupa osób.

Autorski program nauczania

        Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych jako jedyny oficjalny podmiot posiada i rozwija autorski program nauczania w klasach e-sportowych oparty o badania renomowanych uczelni oraz o doświadczenia międzynarodowe (między innymi z Wielkiej Brytanii czy Szwecji).

        Dzięki nowoczesnej technologii osadzonej w najwygodniejszym medium jakim jest internet docieramy do młodych odbiorców mówiąc ich językiem, pozostając w otoczeniu, które jest dla nich codziennością.

        Jako praktycy e-sportowi posiadający doświadczenie w wielu tytułach tworzymy przekaz elastyczny i uniwersalny, który z łatwością można dostosować do indywidualnych potrzeb danego odbiorcy.

        Nauczeni doświadczeniem zawodowym dostrzegamy realne cele, które rozwój poprzez e-sport pozwala osiągać i w szerszej perspektywie przekuwać na sukces w życiu prywatnym. Wszystko dzięki właściwie przemyślanej i ukierunkowanej edukacji.  

Społeczeństwo informacyjne

        Społeczeństwo informacyjne – społeczeństwo, w którym towarem staje się informacja traktowana jako szczególne dobro niematerialne, równoważne lub cenniejsze nawet od dóbr materialnych.

    W  Stowarzyszeniu Sportów Elektronicznych dostrzegamy niezwykłe szanse jakie niesie za sobą współistnienie w internecie, jednocześnie zdając sobie sprawę z pokus czyhających w tym ogromnym środowisku.

  

Zapraszamy do kontaktu!

    W najbliższym czasie opublikujemy listę szkół średnich w których od września 2017 roku będzie można uczyć się według opracowywanego przez nas programu.

Jeśli uważasz, że Twoja placówka również może być zainteresowana tym tematem - skontaktuj się z nami.

Dziękujemy za kontakt!

Kontakt dla mediów:

office@eSportsAssociation.pl

Biuletyn e-sportowy:

Rafal.Trybus@eSportsAssociation.pl


Marketing i promocja:

Kamil.Wiaderny@eSportsAssociation.pl

Dziękujemy za wiadomość!